En läkande tid.

Solen lyser här över Orsa, och jag sitter med musiken pumpades ur högtalarna och har nyss diskat.
Känner mig så.. frisk här.
Hemma brukar jag vara ett nervöst vrak som biter ner naglarna och huden runt om, låter kanske löjligt men nu när tittar på mina händer är naglarna på väg att växa ut och huden runt om är läkt.
Antar att man inte kan säga mer än att jag mår otroligt bra just nu!

Sitter och lyssnar på en låt som får mig att le, för jag ser Flisan och Benjamin framför mig sjungandes i bilen, texten sjuger Benjamin och refrengen om man nu kan kalla det för det står såklart lill fisen för:)



Tror att ni förtår om ni lyssnar och tänker efter vem som sjunger vad^^

 

Idag är det fredag vilket innebär att det snart är söndag och jag måste skiljas från min älskling:/ Inget som jag ser fram emot, men vissa möten och tider finns ju för att passa eller hur.

Men det kommer inte att ta många dagar innan jag är på väg tillbaka till honom.

Helgen kommer att bli härlig och full av skratt och mys.. längtar redan tills jag är på väg hit igen<3

Hoppas ni alla har en fin dag, det kommer jag utan tvekan att ha!

Pussar på er alla fina ♥

(V du finns i mina tankar varje dag och jag älskar dig så otroligt:))


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-03-13 @ 18:30:22
URL: http://inomnetempus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0