Godmorgon <3

Vaknade för en stund sedan och sitter nu med min egen kaffe mugg och dricker morgon kaffe.
Flisan har slängt på Pippi så sitter med ena ögat på de med, barnprogram kan man aldrig få för mycket av^^

Om en halvtimma ska jag gå upp och pussa min älskling godmorgon och sedan ska vi väll börja starta dagen, Flisan ska åka skidor idag så vi får stå och hejja på henne och hoppas att hon vinner.
Får ta lite bilder med, fint väder idag med:)

Efter det blir det nog hem till Benjamins mamma som fyllt 60 och fira hennes födelsedag..
Blir en händelserik lördag, och imorgon är det upp i ottan för att åka mot Ulricehamn igen. Kommer att sakna min älsk till tusen, men kommer inte att vara borta för länge, bara några dagar:)

Men ja, en cigg på det här sen ska jag väll se till att starta dagen jag med.
Puss på er, ut i solen och njut av våren ♥

 



Rock on! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas vi ses när du kommer hem love! <3 Hell yeah for the rock on!

2010-03-13 @ 23:58:50
URL: http://inomnetempus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0