Its a sunny day <3

Good morning starshine, the earth says hello!
Hihi från Kalle och chokladfabriken för er som inte vet.

Solen lyser och snön ligger vit, en härlig dag med andra ord!
Idag har jag möte klockan två och tandläkar tid kvart i fyra.. hua får hoppas att jag njuter av dagen efter de besöken med:S

Har även hunnit med att sitta och sukta efter lite vår kläder och skor, så nu vill jag ha en väska, två par skor och en klänning för samanlagt 826:-
Får väll se om man kan få något av det! :)

 

Nu ska jag dricka mitt kaffe, ringa på ett jobb och sen kolla lite mer på ams hemsida och se om dom fått in något sökbart!

Får ju panik snart om jag inte får ett jobb!!

Jag behöver shoppa!!! :)

 

:) Kan inte hjälpa att tänka på dig heller, du är ju en sån Gullis:)

En bild från en alkohol baserad kväll, där jag är lycklig.. precis som idag! <3
Hoppas ni alla njuter liksom jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0