Jag är en hemmafru!

Hmm jo, en hemmafru! Inte vart som helst heller utan i Orsa!!
När hände detta lixom, jag som alltid varit den glada utåtriktade umgås massa människan!

Nu, bara som genom ett trollslag sitter jag i Orsa? Och har nyss avslutat ett två dagars maraton i städning.
Men inte villken städning som helst heller, vanligt folk nöjer sig med att flytta till en typ två rums lägenhet men inte Benjamin inte, han ska ta mej fan ha hus.
Stort är det med... suck!

Men nu är det klart iaf.

Ny duschad och städat hus, flis hemma och mannen på ingång snart med mat hoppas jag.
Så blir det ännu en mys kväll i soffan med mannen min och lill fisen.
Hoppas ni haft en fin dag!
Hörs igen:)
Bye ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0