Långt åt helvete..

Ska jag åka imorgon!
Bara så ni vet.

Dagen idag har varit lugn, vad jag vet.. vaknade innan mamma idag så det var jag som fick fixa kaffet!
Hon har nog en riktig kaffe näsa den där tanten för nästan direkt när kaffet var klart kom hon ner trullsande för trappan, det lilla trollet.

Efter morgon duschen och morgon kaffet och morgon kollen på datan var det dags att röra sig utåt, ams och banken och sen till den elaka tanten!
Efter det gick jag och kollade på en jacka som jag ville ha, en jätte fin midje jacka från lindex.. men känner väll att jag har lite annat att lägga alla mina pengar på typ räkningar, ska försöka klämma in lite födelsedagspresenter i min allt för redan låga budget!!

Men ja imorgon är det upp med tuppen som gäller för att hälsa på min gullis:


Men nu.. ladda kaffet och hoppa i säng tror jag!
Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-03-03 @ 23:30:57
URL: http://inomnetempus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0