On the road.

Jaha, då var den dagen här då jag blev tvungen att säga hej då till min Älskling på Mora station för att åka den tio timmars långa resan hem mot ulricehamn och Göteborg. Är framme i Ulricehamn klockan sex ikväll och det kommer att kännas tomt och tråkigt utan min Benjamin. Igår vart vi hem till hans föräldrar med en del av hans familj, hade en otroligt trevlig dag och en enormt trevlig kväll! Jag har hittat en ny kille, mannen i mitt liv.. Två åriga Elias som är Benjamins syster son, jag har nog aldrig fått så mycket pussar och kramar på en och samma dag:) varje gång jag stog och kramades med Benjamin med kom han trulsande och ville dra mig därifrån:) en liten som ville ha mig för sig själv! Är helt förälskad i hans mörka lockiga hår och blåa gnistrande ögon och härliga skratt<3 Får skriva mer ikväll eller imorgon för nu är jag trött och ska blunda en stund för att fantisera mig tillbaka till Benjamins varma famn, hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0