Sunday sweet sunday

Sitter i soffan och lyssnar på några låtar som genom åren kommit ha satt sig fast och alltid nu mer kommer att påminna om min vackra Veroniqua.
Låtar som bär med sig glada minnen och skratt.



En låt som fick sommarens kvällar och nätter att ljudas av ljuva toner när vi sjöng med för full hals i våra lite senare tonår:) Saknar!



Låten som drev oss mot dansgolvet för att visa hur det skulle gå till, många varma timmar spenderade till den här! <3



Och sist med absolut inte minst, låten som för alltid kommer att få mina tankar att vandra till henne.. Min Veroniqua. Och våran upväxts glada dagar! För alltid min Ljuva ♥

En tid som jag verkligen ser tillbaka på och minns med glädje, utan dig min vän hade min uppväxt bara varit trasig, du har förgyllt den och med dig i mitt liv kommer jag alltid att vara lycklig.
Älskar dig!

:) Ett litet minnes inlägg bara för att påminna mig själv om hur viktig just den vänskapen är för mig, och för Veroniqua att minnas med.
Hoppas ni har en fin söndag!
Lots and lost of love.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar DIG som ingen annan! <3

2010-03-30 @ 03:15:06
URL: http://inomnetempus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0