Ulricehamn i mitt hjärta

Jaa då vart man på ett av alla hemmaplan igen.
Har varit på möte med banken idag och det verkar lovande, hoppas bara att det blir som vi pratade om.
Underbara Dina på banken är verkligen som sänd från ovan.

Innan jag kom till U-hamn strosade jag runt nordstan och hittade mig en super billig vår jacka som fick följa med hem för bara 199 kronor:)
Skit söt vert den med, får se om jag kan slänga upp en bild senare eller kanske imorgon!

Ska snart dra mig mot ica för att handla lite gott inför kvällen med Veroviqua, måste ha ett lipsyl med.

Imorgon blir det hem till Jessica med Mami för att hälsa på Joel lite, var ju ett tag sedan nu!
Tiden går för fort!!

Nä får dra ner till affären nu då!
Hoppas ni alla ha en bra dag!

Saknar min älskling!!! ♥

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gonna miss you love! <3

2010-03-16 @ 22:31:24
URL: http://inomnetempus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0