Knas läkare kanske.

Jaha.. blev ingen undersökning idag ändå, läkaren tyckte att det var bättre att remissa mig in till Mora där dom var mer kunniga iom att jag är gravid. Kommer iaf inte ta lång tid innan jag får min tid då dom vill ha undersökningar och allt klart innan vecka femton.
Visst mer akut under graviditeten, men sen vet jag ju inte om jag har förändringar kvar.. vi får se helt enkelt.

Bebis:
Just nu är jag iaf 9+2 alltså inne i början på vecka tio.
Min bebis är ca 22-30 mm lång och väger ungefär ynkliga 3 gram:)
Mycket har hunnits utveckas och den testar sina små muskler i magen, tyvärr kan jag inte känna det då den är så mini liten än.

Ryggen har börjat rätas ut och ögonen är utvecklade, bara ögolocken kvar!

Jag:
Har börjat bli piggare och behöver inte sova mitt på dagen lika ofta längre, "växtvärken" i magen är nästan helt borta men har istället ersatts med mensvärk i ryggen:/
Jag är hungrig hela tiden nästan och har de senaste två dagarna bara sedan jag gick in i vecka tio börjat må lite illa framförallt när jag åker bil!

Men nu... orkar jag inte skriva mer så ha en bra dag fi fan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0