Morgon kaffe:/

Jo mitt morgonkaffe fick bli svart idag.. blöh. Intressant va? :) Men jag tycker allt att det är värt att ta upp för mitt morgon kaffe är faktiskt starten på antingen en bra eller dålig dag för mig så det så!

Men till igår istället då... hyrde filmer på kvällen och bäddade ner oss i sängen och stannade där eller rättare sagt Benji kollade på första filmen sen gick han ner och spelade wii.



Första filmen vi kollade på var "Observe and report" och den var faktiskt väldigt rolig:) Så den rekomenderar vi att titta på!

Efter komedin var det dags för min skräckis men det var då Benji fick nog och gick ner... den sämsta partnern man kan ha till att kolla på skräckisar med:/ Miffo.
Han satt nere och skrek åt mig att sänka hela tiden då musiken i filmen blir för mycket i läskiga cener^^ Fjollan min:)



"The haunting in connecticut" vart mitt val.. och jaaa den var braaa:) Hoho
Lite läskig att kolla på själv faktiskt^^
Men jag är nöjd inte ofta man får hem en skräckis som verkligen är läskig!
Lite oväntat slut men jag gillart, lite tårar kom i mina ögon i slutet med... hihi kännslig allan!

Nu ska jag dricka mitt förbannade kaffe:/ Sen får vi se vad man hittar på i tråk Orsa!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0