Patriot = Rasits... wtf?

Jo men så att....
Var inne och luffade rut på fejjan som vanligt när tiden inte räcker att fylla ut med roliga sysslor som städning och hamnar med i gruppen "Vi som INTE tycker svneska flaggan och nationalsången är rasistisk"
Och jaa jag tycker att det är så himla skoj att se vad folk har för åsikter om saker, gillar att lägga mig i och berätta hur läget ska vara:) hoho

Vissa i gruppen går väll kanske lite till överdrift när dom säger att om det inte passar så åk hem.. aj aj där trampar dom folk på tårna vill jag lova.
För det är nog inte riktigt vad gruppens syfte är, utan kanske mer är en liten protest mot det dumma beslutet som togs att man inte längre ska få sjuga nationalsången i våra skolor, det är ju bara helt knasigt!
För det skulle klassas som rasistiskt för att vårt land har blivit ganska... mångkulturellt... men då finns det ju så mycket mer som sverige borde ändra på om det nu skulle vara rasistiskt att vara svensk.

Men tjo och tjim vad skoj det är.. på den här fronten tycker jag verkligen att de svenskar som bestämt den här tokiga saken är bra dumma i huvudet.

Nu ska jag återgå till min huvudvärk och min svartvinbärssaft.
Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0