Söndag serru

Jopp söndag igen då, ännu en lång vecka framför mig.
Önskar jag kunde åkt hem över några dagar... saknar min familj jue:/
Saknar att ta en promenad med mami, eller att sitta och snacka skit med Jess och pussa på lilla Joel eller klappa på lilla Tyson och tjafsa med min knasiga lillebror.

Men men.. man kan inte få allt right?
Ska upp till Benjis föräldrar en sväng sedan, sen ska vi kanske dra ner mot lite blötare marker och fiska tror jag.
Hoppas bara att solen håller sig framme annars blir det för kallt!


Åh hittade lite mer som jag gillade med... söta leggins och en mysig kofta!
Ge mig, ge mig GE MIG!

Nää dags att dra på sig kläder tror jag!
Fuck this shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0