Trevlig Onsdag?

Sitter i soffan och känner mig inte allt för tuff, mår lite illa och känner mig knepig.
Sitter och förbereder mig mentalt med på att visa upp allt för farbror fitt doktor, inte den roligaste onsdags sysslan.
Men dom hittade ju cellförändringar förra sommaren som dom ska kolla upp nu.
Får väll se om det gett med sig eller om det blir operation.
Time will tell.



Bara att bestiga stolen och se glad ut, kommer ju verkligen inte bli sista gången nu när knodd växer i magen!
Hoppas ni får en trevligare onsdag än mig!
Bye

Kommentarer
Postat av: jessica

Det är inte så farligt när man väl sitter där:) lycka till

2010-05-19 @ 13:14:34
Postat av: Nathalie

Nää i know man har ju vart med förr lixooom^^

2010-05-19 @ 15:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0