33+0 idag..

Och bara sju veckor kvar.. men fy in i helvete vad jobbigt det börjar bli!
Varenda dag känns det som att magen är så stor att den vill explodera och jag orkar knappt gå alls, kissenödig känns det som man är hela tiden med, men nej det är bara bluff.. gaah!

Gött att ha hundvalp på det vill jag lova.. men det r verkligen värt besväret när man ser den lilla tjejens framsteg varge dag, nu har hon börjat säga till när hon vill ut så nu är det nog inte så långt kvar tills hon är rumsren!


En bild på min snutt från tidigare idag.

Nu sa jag ta mina äckliga gravid kilon och dö en stund.. fy faen! Bli inte med barn folket.. det suger!
Damn this!
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0