a mix of me

Just nu känner jag så mycket på en gång att det blir för mycket!!
Allting händer så fort nu, men ändå inte.. många tankar och kännslor inför kommande dagar, inför mitt kommande liv.
Allt känns så.. hopplöst just nu.
För att en annan dag kännas ljusare, hade aldrg planerat att de var såhär det skulle bli, jag skulle ju också ha det där lyckliga familje livet, men det raseras sakta men säkert och kvar finns snart bara tanken om det som skulle varit.
Och det gör lite ont i min kropp.

Men förhoppningsvis ser det ljusare ut frammåt, när saker och ting faller på plats.. när livet funnit sin balans och man kan röra sig frammåt.
Tills dess får smärtan i min kropp finnas en stund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0