Fuck it!

Har allvarligt talat aldrig önskat mer än idag än att få föda för tidigt eller vrida tillbaka klockan och inte bli gravid.
Ändå har jag haft turen att få en liten mage, om man nu kan kalla en gravid mage liten..
Jag tycker själv att den är stor, men sen är det ju jag som känner av den med.. och att den känns stor det kan man lugnt säga!

Min fina Milla ligger på soffan och sover, så jag ska nog hoppa in i en dusch här snart och hoppas att smärtan släpper lite, ett bad hade inte varit helt fel!

Nääe sen blir det fan ner på stan, hallonblads te ska ju tydligen kunna sätta igång förlossningen så ska kolla upp det där lite närmre.. om jag nu orkar ta mig fram det vill säga!!



Saknar den tiden lite faktiskt.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0