Fuck this then

Haha nu börjas det igen, den välbekanta kännslan av att vilja få fram så mcket, få ner det i ord som man sedan inte är nöjd med och raderar..
Hej ångest.

Jag har alltid uttryckt mig bäst i skrift, men att göra det här och på rätt sätt är en konst för sig.
Så hoppar över det helt enkelt..

Med graviditeten går det frammåt vare sig jag vill eller inte och nu har vi landat på att det endast är 30 dagar kvar.
Känner verkligen hur paniken växer i mig, ingen vagn, ingen säng, inget skötbord, inget alls faktiskt.. och höggravid och för stolt för att be om hjälp.
Jag vet att allt löser sig till slut, för jag är inte helt borta.. bara halvt just nu.

iaf är i vecka 35+4 alltså inne i vecka 36!!
Jag har klarat av 89% av graviditeten och nu vill jag inte mer!
bebisen väger ca 2735g och det känns!

Jag har fått foglossningar mellan beben, hur jävla passande är inte det då, gör ont att gå, sitta,stå och ja allt man gör gör ont!
Helt underbart.

Men ja nu ska jag ta min smärta och gå ut i snön.. hmm blev på dåligt humör.. trevligt!
Fuck this then



Ska lägga ut en ny bild sen, megen har växt otroligt mycket!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0