Fy faaan!

Jag är så otroligt korkad ibland!
Tänkte vara snäll och skotta av gräsmattan åt Milla så hon kan busa runt när hon är ute och göra sina bhov utan att försvinna i den djupa snön, men så råkade jag skotta över grannens ingång med så fick ta och skotta den med.. så fastna skyffeln i en kant och jag skulle ju bara sparka loss den som man annars gör.
Glömde änna bort att jag har blivit välsignad med foglossningar mellan beben så jag tror fan att jag sprack någonstans därenere för fy in i helvete vad ont det gjorde!!!

Nu kan jag se fram emot att resten av dagen är förstörd och jag inte kan gå en meter för att mitt kära underliv är sönder!
Åh åt helvete med det här!

Mmm intressant läsning va.. go die!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0