give me back my body!

Det jag längtar efter mest med att bebis kommer ut är nog faen att få tillbaka min kropp!
Så man kan börja kolla och handla in sånt här roligt istället för inget alls..
Ölskar klänningar med bar rygg, fast det vill ju till att mina bröst uppför sig och inte blir förstörda!! För bh under detta är inget att snacka om..




För övrigt är jag nu i vecka 36+4, har 23 dagar kvar och har klarat av 91% av gravven.
23 dagar låter inte mycket, men det känns som att varge dag nu är en hel evighet.
När man lägger sig på kvällen glömmer man nästan bort den otympliga magen man "välsignats" med och sover som en gris för att på morgonen komma på hur jobbigt det är igen! Tjoho!

Ok.. lite glad är jag över att vara gravid.. så tro inte att jag kommer hata mitt barn när det kommer ut.. är bara så otroligt trött på att vara gravid.. ok?
Inga anmälningar här icke!

Bye

Kommentarer
Postat av: Mia Remar

Spännande att de är så kort tid kvar =)

Synd bara att du tycker de är så jobbigt. Menar du att jag ska vara glad så länge jag fortfarande får på mig mina vanliga kläder?! Hehe ;)

Kramar på dig och bebismagen =)

2010-11-29 @ 14:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0