Saturday morning.

God morgon!

Vaknade av att jag hadde min brorson rastlös jämte mig i sängen, låg och pratade med sig själv och flummade runt.
Underbart.

Milla låg så lugnt jämte mig, ovanligt!
Hon brukar alltid vara det jag vaknar av, när hon morrar åt sin egen spegelbild eller slickar mig i ansiktet..

Idag vet jag inte vad som händer, ska kanske möta upp Marie och troll ungar för en fika på stan.

Info om gravven då kanske?
Är i vecka 36+2 idag
Har 25 dagar kvar till bf
90% är avklarat

Just nu ligger bebis och hickar i min mage och har inga som helst funderingar på att komma ut trots att jag snart kräks av tanken på att vara gravid.
Hon får gärna komma till världen snart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0