Grease och städning..

Känns som jag har tusen bollar i luften just nu, har satt ihop en byrå från ikea nu.. trodde jag aldrig att jag skulle klara.. är inte så händig, Benjamin som brukar få stå för ihoppsättandet av saker här hemma men tji fick jag gick ju hur bra som helst hoho.

Skulle sätta mig och ringa lite samtal nu med men på arbetsförmedlingen var det lunsch stängt, och pastorsexpeditionen var det stängt från 12.
Gah.
Jag som ville boka kyrkan det datumet vi bestämt!!
Bara att ringa igen på Måndag:)

Nu ska jag dra igång med att städa.. kommer ha gött ont i svanken ikväll men men det är väll smällar man får ta.
Klockan tre ska jag hämta Felica ifrån skolan med så hon hinner städa och byta om till vi ska åka klockan fem.
Ska ju på Grease musikalen i Leksand:)



Har alltid gillat filmen så jag hoppas att skådespelarna lever upp till den.. annars jeflar!
Men ja dags att ta tag i resten här hemma!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0