Bring it on!

Jahaa, då har dagen kommit igång på riktigt, jag har hunnit putsa lite fönster, ätit lunch men min fästamn och pluggat lite.
Har suttit och kollat igenom lite bilder från 2008 och insett hur mycket jag saknar att ha en dag att göra mig iordning till, att gå hemma och jobba inom handikappsomsorgen kräver inte direkt ett fixat yttre, så det har blivit lite med det det senaste.



Sådär kunde man se ut då..
Bild ett: Inför en plåtning
Bild två: dag med min bror son när jag köpte matchande kepsar till oss
Bild tre: Inför medverkan i musikvideo

Miss it! Oftast gjorde man sig fin inför olika plåtningar bara, men det gjorde ju ingen för då fick man ju överdriva lite och se extra bra ut:) Love it.
Längtar tills jag kan ge mig ut på jobb sökar marknaden och få ett mer socialt liv igen!! Woho fit for fight.. fastän det är låång kvar till dess!

Ska iofs till körskolan igen så lite kan man ju fixa sig!
Men nu ska jag återgå till tv:n

Bye fuckers

Kommentarer
Postat av: Maria - fashionstars ☆

så roligt att kika igenom gamla foton :)

2010-09-15 @ 14:05:21
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0