för tidigt.. -.-

Vaknade lite tidigt idag va.. fy fan!
Ska in till arbetsfömedlingen klockan tio och sen ska jag hem och städa så att man kan med att ha folk här över helgen, systrarna kommer så då vill man väll ha lite fint iaf!

Sitter med kaffet i handen och lyssnar på Bruno Mars idag igen, behöver nog vidga min musik lista lite..
Suttit och kollat på en säng till min lilla valp Milla som kommer om två veckor med.. hittade en super söt liten koja till henne som vi kommer att beställa hem, hoppas bara hon gillar den med:)

Haha viss är den söt:) Hon får ett eget litet krypin!


Ska återgå till mitt kaffe nu så får vi höras sen!
Bye

Kommentarer
Postat av: lovisa

men vad fin du är!

vad hittar du på idag?:)

2010-09-30 @ 10:11:00
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0