frukost och valhystertin

Jaha då har man nyss ätit frukost, fattiga riddare och kall mjölk, yummy!!
Så jefla gott!
Och enkelt, allt man behöver är mjölk, ägg, mjöl socker och kanel..
Och så får munnen en orgasm!!
Med hallonsylt med såklart!
Men ja nog om frukosten va, till dagens heta ämne, valet!
Sd lyckades nästla sig in i riksdagen.. så vad anser jag om det då?
Jaa inte mycket.. naturligtvis tycker jag att det är helt befängt att partiet ens finns med, och att det fått tillräckligt med röster för att få sin egen röst hörd.. men allvarligt folket..
Hur mycket tror ni att dom kommer att få sagt?
Finns inget parti som är villig att samarbeta med dom, så deras löjliga förslag kommer aldrig att hamna på tapeten!
Och gör det mot all förmodan det, finns ju alltid folk som kommer att motarbeta. Så jag tror att de kommande fyra åren kommer att se ut som de gångna.
Jag hade helst velat att rödgröna vann men men, not mutch to do.. dags att gå vidare med vardagen!
Vad tycker ni om valet?
Bye you

Kommentarer
Postat av: Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.

fan vad gott :D

2010-09-20 @ 12:50:01
URL: http://kimiees.blogg.se/
Postat av: liindblaads

ahh okeej va jobbar du med :) ja jobbade med på lördag men söndag tog jag de lugnt på :D

2010-09-20 @ 13:01:54
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0