Home at last

Ja nu sitter jag hemma i Orsa igen, Fisen är på förskolan och älsklingen jobbar.. det är tyst och tomt här, men det är förmodligen det bästa nu för jag känner hur huvudvärken kommer krypandes.
Ska nog ta mig en alvedon och lägga mig framför tv:n en liten stund och hoppas att det skäpper.

Men ja till gårdagens händelse, jag fick veta vem som bor i min mage:)
Vi hade redan tjej och kill namn så nu vet vi att det bor en liten Emilia i min mage, en perfekt fin liten flicka!! <3

Hon låg riktigt knasigt, med böda benen uppsträckta över sig så att fötterna hamnade i ansiktet.. knas tjej!



hihi knaas!! <3

Fy farao nu när jag vet så längtar jag ännu mer tills jag har henne i mina armar!!
Min lilla flicka<3

Kommentarer
Postat av: Natalie Bengtsson

Hejsan :)

Jag driver en mysig rosa bakblogg. Varje dag lägger jag upp mina hemgjorda sockersöta bakverk, ordspråk eller annat mysigt. Kika gärna in & låt dig inspireras...

Kram /HOMEMADE.

2010-09-04 @ 17:39:34
URL: http://homemade.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0