Im in!!!

Oh dear.. när jag vaknade idag valde min dator att kuka ur!
Ingen bra start på dagen haha blöh.. pinsamt hur data beroende man är egentligen.
Men det blir lite av en morgon ritual, morgon kaffe och data koll!

Meeen daorn hade en egen vilja och det är först nu jag fått igång den.. tack och lov!!! :D



Visst har hon väll en fin frisyr på bilden.. jag ska klippa mig på Tisdag och funderar på att klippa det sådär. Det är lixom inget extremt och går att sätta upp och få undan luggen om man vill.
Joo får nog bli så, mitt hår är skit tråkigt nu, typ samma längd som på bilden och ingen lugg så direkt på morgonen åker skiten bara upp i en tofs.. lame!



För övrigt hade det varit jävligt gott med en cider!

But noooo!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0