lite uppåt tack!

Hej igen, har inte fått ett skit gjort, är verkligen helt förstörd idag känns det som och jag orkar inte med nått!!
Helt hopplöst har funderat på att bada i några timmar nu men tror inte att jag kommer orka ta mig upp om jag lägger mig..
Borde vara olagligt att vara så seg!
Inte ens kaffe hjälper lixom, kanske borde lyssna på kroppen och försöka sova lite då?

Jaa det lutar åt att diska sen ta ett avslappnande bad och sen krypa ner i sängen lite.. hmm tål att tänkas på va:)


Får se vad jag får gjort, btw kollade på vakna med the voive imorse.. Dessie var ju sjukt söt med sin nervositet.. men jag förstår henne.. live tv lixom, inte att leka med.
Speciellt inte för mig, jag är en person som rapar mycket så jag hade säkert glömt bort mig och gått på som vanligt och rapat i tv.. thets me.

Vad hittar ni på idag?

Höres sen, så kanske jag har en grymt söt bild att visa på något som kanske blir vårt!
Tjing

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

Har du tagit en bild som du är jätte nöjd med samt vara med och tävla i min fototävling och få chansen att vinna ett gästinlägg+en länk till din blogg under en vecka?

Klicka på länken nedan och läs mer! KRAM OCH LYCKA TILL!

http://ensara.blogg.se/2010/september/da-kor-vi-igen.html

2010-09-24 @ 13:01:19
Postat av: Natacha

sv; Samma hära!:/

2010-09-24 @ 19:09:06
URL: http://zatacha.blogg.se/
Postat av: justmali

fiin blogg! Hoppas d haft en bra dag! Hur länge har d bloggat? :D

2010-09-25 @ 20:10:04
URL: http://justmalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0