Måndag igen!

Helgen har varit.. Dramatisk.
Startade lördagen med att sätta oss i bilen (Benjamin, Jag och Felicia) Och åkte iväg mot Åtvidaberg för att kolla när Malmö FF mötte Åtvidaberg, hua det var inge skoj.
Vi hade ståplatser och det gjorde ont i min rygg.. som tur var kunde man ju faktiskt sätta sig ner men då såg man ju inte nått.
Så det var väll sädär, dessutom blev det 3-3 i sista minuten annars hade Malmö förlorat.. men tur att det blev oavgjort iaf för annars hade jag nog haft en sur fästman.

Efter matchen åkte vi till Örebor där vi hade ett hotellrum som väntade, sov där och på morgenen bar det iväg hemmåt med litr stopp på Max och någon barnaffär där vi kikade lite på barnkläder.
Nu är det back to normal igen och jag ska städa.. fy fan!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0