nytt till bebis



Så grymt skön låt faktiskt!
Njuter av den nu medans jag väntar på att få energi till att komma igång med att städa:/ Fy tusan.. ingen som vill komma och hjälpa till om jag lovar att sjunga lite? :D

Äh nää trodde väll inte det heller, sjunger lixom inte såå bra..
Var ju in till Mora nyss med, hade tid klockan tio på ams, men missade den då min svärfar är lite virrig och kom klockan tio och hämtade mig så var där kvart över och då vart det ju försent.

Men det gör inget, jag fick köpt två nya boddysar till bebis, vantar till Felicia och ett par strumpebyxor till bebis med.
Skit gulligt:)



Hihi eller hur är dom söta:)
Kommer våran lilla tjej vara skit söt i!
Men ja jag ska väll sätta igång då.,. ingen ide att dra ut på det trista..

Have a nice day you

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: men du samma här, måste också städa:/

2010-09-30 @ 12:53:32
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Maria - fashionstars ☆

bra låt :)

2010-10-01 @ 12:24:27
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0