same old same old..

Jo men så att, här sitter man idag igen, samma jefla visa om igen med inte ett skit att göra.
Var iaf med älsklingen på bingo igårkväll, hela fyra timmar höll dom på?? Helt otroligt.
Ute bingo var det med, sådär så att dom satt i sina bilar och tutade när dom fått bingo.. fy faen så tråkigt.

Idag ska jag med älsklingens mamma när hon ska rida med barnen, tjoho vad spännande.
Jag kommer allvarligt talat dö om några dagar om det inte händer nått snart.. fy in i helvete vad jag har tråkigt! :(

Hjälp mig då!! Skriv någon rolig kommentar iaf!



Kommentarer
Postat av: missbill

Heey!:D

Fin blogg du har^^

Nu är det så att jag skriver till alla mina favoriter för att berätta att ni har chansen att vinna ett sött underkläds sett på min blogg från evasunderkläder.se:D

Jag skulle gärna vilja ha det själv hihi men ni läsare måste ju åxå få lite saker.

Så gå gärna in och kolla:)

http://sarabillstroom.blogg.se

2010-09-09 @ 15:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0