Hell to the yes!

God eftermiddag! :)
Kom nyss hem från en lunch med min fästman, så nu är man mätt och magen är stor som ett hus.
Tog en bild innan och sheeet vad stor jag börjar bli, svårt att se på sig själv hur man växer med på bild blir det genast verkligt :/ Känner mig inte jätte vacker!!
Där har vi bildbeviset, en extrem gravid och så lite söta kläder med då såklart:)
Tycker verkligen att dom ifrån HM (i <3 mum) är sjukt söta:)
Mihi
Iaf snart ska jag iväg igen, till arbetsförmedlingen och skriva in mig och sen iväg och klippa håret :S
Gillar inte att klippa mig, har någon jäkla nojja med mitt hår, men det ser inte så bra ut nu så kanske bara kan bli bättre? Hoppas det iaf, får väll visa före och efter bilder sen.
Längtar till helgen med, då vet vi.. hihi en liten hemlis.. inget bestämt än men håller alla tummar och tår!
Men ja jag ska väll göra mig iordning.
Have a nice one.

Kommentarer
Postat av: Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.

sv; vad kul :D

2010-09-21 @ 15:22:37
URL: http://kimiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0