vecka 26.. hej och håå

Jaha några timmar senare på dygnet och det känns som det gått fem minuter.. ja tiden går långsamt kan man väll säga!

Men har fått gjort lite iaf, vart men när felicia (min syster dotter) och Jennifer (hennes kusin) varit på ridhuset och fått prov rida, mysigt ätt träffa alla små vovvar.. även om dom inte är så små!
Luktar gott och är varma mysisarna:)

Fick skrivit under mina timmar med och fått två jobb pass nästa helg tack och loooov!
Så fick jag iväg mitt jefla brev till försäkringskassan med och det var ju ta mig fan på tiden.

Angående min graviditet är jag nu i början av vecka 26.
Bebisen är då ca 23 cm från huvud till stjärt, och väger typ 900 gram.
Hon börjar öppna sina söta ögon och jag ser ut som en fotboll!
Tjoho..




Hoppas ni haft en bra dag för min har varit låååångsam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0