Baking mama.

Mhmm håller på och bakar, muffins med vaniljkräms fyllning och choklad frosting. MIao, får väll se hur det kommer att smaka haha.
Men dom blir nog fina iaf.
Får visa en bild sen om jag inte tappar allt i golvet i sista stund, hade varit typiskt mig.
Min man (skumt, fattar inte riktigt att jag är gift) har en klass kompis som kommer över på middag sen så ska väll börja med maten snart också.
Någon gryta med fläskfile och shit.
Emmi sussar gott i min säng och ska göra det ett tag till hoppas jag så att hon är vaken lagom länge ikväll och sen sover hela natten, istället för att vakna och hålla mig vaken i flera timmar!!
Nåväl, ska gå och kolla om mina muffins är svala så man kan göra det sista!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0