Goodmorning beautiful.

Sitter med en kopp kaffe och vet inte riktigt vad jag ska göra, har lagt lillan så hon sover gott i sin säng nu.
Hon ska alltid vakna så tidigt så då får hon lägga sig igen tidigt med:/
Har redan hunnit städa köket, så ja what to do.
Ska iväg en sväng till Marieberg när min man behagat vakna och äta frukost.
Regnar ute idag.. sommaren var ju tillbaka de två senaste dagarna och det var välbehövligt!
Har suttit och läst en tråd på flashback, och det är fan hemst att sådat här händer, att ingen gör något, att ingen har en uns av sympati för två barn.
Fruktansvärt sorgligt... det är sånt här som gör att man tvekar att skaffa fler bar, inget som säger att det skulle hända mina barn något hemst, men vågar man ta risken i en värld full av känslokalla idioter?

https://www.flashback.org/t1627606

Länk till sidan. För dom som vill läsa. Verkligen hemskt så inget för kännsliga själar.
Nu ska jag fortsätta mitt liv, hade önskat att man inte bara fortsatte sitt liv utan att man faktiskt kunde hjälpa dessa människor, men tyvärr så är verkligheten denna.
Nåväl.. hoppas att dom får upprättelse!
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0