Kids!

Åh jag är irriterad, min man har ju en dotter sedan tidigare, en sju-åring.
Och hon lyssnar ALDRIG på mig, hon ljuger och är spydig, hon går ifrån när jag försöker prata med henne och bryr sig inte alls  helt henkelt.
Blöh jag vill bara kräkas.
Blev tvungen att skriva av mig min ilska, dumma barn!
Emilia ligger iaf och sover, så jag har fått ta tag lite i städningen här hemma, ser som vanligt ut som ett skit hål.
Blir ingen öppen förskola idag heller, hinner inte med, måste ju städa.
Nu har vi lixom bott här i ett halvår och fortfarande är inte allt på sin plats:/
Och nästa vecka drar skolan igång för mig, ska ju plugga på distans medans jag är mammaledig.
Hoppas att jag klarar av det bara!! :)
En gammal sommarbild, när brösten fortfarande satt på rätt ställe, tack graviditeten det gör dom inte nu!
MEN när inkomsten flyter på igen så kommer jag seriöst att överväga ett väldigt litet inplantat, ska bara ha jobb och en bebis till:D
Love Nati♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0