Men goood morgon.

Sitter och ger min gnälliga tjej kräm och jag dricker kaffe för att bli människa, det är så underbart nu när hon sitter med vid matbordet, när hon var mini liten fick hon ju ligga i baby sittern på golvet  vid bordet och det var inte alls samma sak, dessuotm äter hon ju med oss nu med.
Beställde ett jätte fint arband från http://www.jfr.se men nu när jagb skulle hämta bilden för att visa er så har dom tagit bort det, finns väll inga kvar då?
Ni får se när det kommer på posten istället då:)
Passar mig som handen i handsken kan jag sägga iaf!!

Nu ska jag fortsätta försöka få min tjej nöjd här, och så får ni en bild när hon äter yoghurt istället för kräm.. för hon är så sjukt söt då.. en film men kanske på hennes första riktiga asgarv:) Jaa

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0