min spännande vardag.

Hey, kom precis in från morgon promenaden med vår cp hund.
Så nu har jag lagt lillan i säng med välling och hoppas på att hon ska sova, och jag äter frukost.
En himla näringsrik och nyttig frukost, choklad flingor haha.. mums
Händer som vanligt inget speciellt idag, ska väll åka och handla sen, och tvätta ikväll.. det är väll det jag ska göra:)
Mamma livet är verkligen spännande huh.
Men nästa vecka händer det mer för mig, då ska jag träffa lärare för utbildningen jag kom in på, så får vi se om jag drar igång med plugg:)
Hoppas hoppas att allt går som det ska.
Äh, försökte få upp en bild jag tog innan idag men den vill inte alls vara medhjälplig, så screw it.
Lika bra iofs för den var ju skit ful, en liten galning som inyte kan vara still och en mamma som försöker få båda att synas.. no good.
Nu ska jag ha skoj och städa lite,
Love Nati♥

Kommentarer
Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

Ha en fin kväll :)

2011-08-18 @ 19:13:04
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: emma

sv: hejsan, och tack snälla du!

Självklart kan jag hjälpa dig! Skriv i ett mail exakt hur du skulle vilja ha den, och så bifogar du ev. bilder till header och bakgrund och skicka till [email protected]. :)

Desamma hörru!

2011-08-18 @ 20:40:58
URL: http://emmtornkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0