morning.

Hmm sitter och ger mig dotter frukost, men hon verkar mer intresserad av att äta sin fot för tillfället:/
Tänka sig att den lilla skiten blir 9 månader om 20 dagar.. herre gud.
Hon är ju för sjutton stor tjej snart!
Hennes ett års kalas ska vara ett stor kalas bara så ni vet!:)
Igår var jag iaf i skolan på träff med lärare, men beslutade mig i sista sekund typ att inte börja än, det skulle ju vara ca en träff i vecka i skolan och eftersom vi är inflyttade i örebro ganska nyligen känner vi ingen här och då hade jag fått ta med Emmi.. och det hade blivit lite mycket till slut.
Så till Januari kommer jag att sätta mig i skolbänken istället.
Känns bra, att jag gjorde så för nu hade jag ju tänkt plugga på distans. Men sen kommer jag ju att vara i skolan istället och därmed få mer hjälp när det behövs och så.. hurra!
Det är ju dessutom inte alls långt kvar tills jag får börja!
Måste bara ringa och ändra timmarna jag ansökte om på dagis, en 15-timmars plats räcker ju inte om jag ska vara heltid i skolan:)
Får se sen ska ringa vid tio.. hoppas hon får plats på det dagiset jag önskat med!
Nä back to real life här.
Vår kotte som bor under terassen:) Räddade den ifrån våran skälliga hund.
Love

Kommentarer
Postat av: emma

Jag visste inte att du bor i örebro :D de gör jag med sedan igår ;)

2011-08-24 @ 11:54:23
URL: http://emmtornkvist.blogg.se/
Postat av: emma

sv: bor egentligen i Hällefors men eftersom busspendlingen till skolan (1h 45min) höll på att ta knäckan på mig under 1an så hittade jag en lägenhet här så att jag skulle ha härmare till skolan :)

2011-08-25 @ 15:28:50
URL: http://emmtornkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0