never ending story.

Då vart det helt plötsligt kväll, timmarna har en tendens att försvinna mot dagen slut.
Men lika skönt det, jag älskar min dotter så in i nordens mycket men fy helvete vad skönt det är när klockan till slut blir sju och hon kliar sig i ögonen som en tok, då man kan lägga henne i sängen med en flaska välling och vipps så sover hon!
Första gången på dagen som man på riktigt kan koppla av:)
Annars har det inte hänt ett skit här, jag har varit en fin mamma och busat med min dotter dagen lång.
Imorgon ska vi förhoppningsvis göra det jag skulle gjort idag, tagit oss in till stan:)
Får se vad det blir för väder.
Nu ska jag kolla på tv och mysa.. "mannen i huset" är på föräldra möte och ska sen till en kompis så jag har en otroligt uppskattad lugn stund för ig själv:)
Äsch få inte in någon bild så screw it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0