oh snap.

Hurra!
Äntligen fnkar allt som det ska:)
Duktiga http://emmtornkvist.blogg.se/ fixade felet till slut så nu ser man hur fint det blev!!
Super fint verkligen:)
Emilia vaknade halv åtta idag så jag fick sova lite längre än jag brukar, men det hjälpte inte mig tydligen jag var as trött!! Har piggnat till nu med hjälp av kaffe, men det var länge sedan jag var så trött när jag vaknade:/
Inte skoj att gå upp då.. fy farao.
Lördag idag, bara tre dagar kvar till första mötet med lärare, ska bli spännade och se vad som händer!!
Längtar ihjäl mig, är super taggad att få börja plugga.. synd bara att Emilia i samma veva blivit mer mammig och kräver mer tid.Men ska nog lösa det iaf!
Nu ska jag dricka mer kaffe och bli mer människa.

Emilia <3              Milla<3

Ha en fin dag Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0