pretty good day

Fy farao vad skönt att vakna till sol!
Man blir ju på fem miljoner gånger bättre humör:)
Så ska ssnart ge lillan frukost så får vi klä på oss och gå ut med vovven! Härligt!
När min käre man kommer hem från skolan ska vi åka och hämta ut våra nya datorer vi beställde häromdagen:D
Börjar ju snart skolan så skönt att ha en dator speciellt för det, tog en mini dator som inte kostar speciellt mycket.
Hihi gillar nya saker.. inte så bra kanske blir lätt farligt:)
Jaja ska ta en kopp kaffe till och sen ger vi oss ut på promenad.
Emmi låg vaken mellan typ 1-3 inatt så jag känner mig lite halv seg, men piggnar nog till efter morgon promenaden.
Nu ska jag ta hand om min griniga dotter!

Love Nati♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0