segast i stan.

Uh uppe med tuppen efter ännu en sönlös natt, lill skiten tyckte att det var passande att vakna vid ett och vara vaken till tre.
Fy fan va trött jag var!
Natten hon gjorde så sist var mycket enklare, men nu vart jag svin trött:/
Hoppas den lilla apan börjar sova bättre snart, jag är ingen rolig mamma när jag inte får sova ordentligt!!
Idag är det fredag, inte för att det innebär så mycket..
Är ju inte direkt så att man går ut och festar längre. Men snart så kanske man kan göra det igen:)
Inte långt kvart tills jag ska träffa lärarna nu, på tisdag smäller det:)
Usch nej har inget mer att säga för tillfället, halsar kaffe och hoppas på att bli männsika.
Love Nati♥
miao.

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; snodde dom från en blogg för några år sedan xD

2011-08-19 @ 13:20:39
URL: http://sarawangmark.blogg.se/
Postat av: Quynh&Moa

hej, just nu pågår en frågestund hos Quynh & Moa, ställ gärna några frågor så blir vi glada :D!



jättefin blogg har du också, puss!

2011-08-19 @ 18:00:59
URL: http://moaandquynh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0