weow

God morgon världen.
Sitter i soffan med mitt morgonkaffe och såklart min finaste dotter:)
Har varit hemma någon dag bara, innan dess var vi hos min mamma i Ulricehamn en vecka och direkt efter det for vi till älsklingens mamma i Orsa och var där i tre dagar, och sen äntligen hem!!
Kan inte riktigt fatta att det redan är augusti, hösten på ingång och snart drar vardagen igång igen för de flesta. Även för mig tror jag.
Sökte utbildning som jag kom in på, så förhoppningsvis får jag plugga hemma.
Får se först om dom går med på lite av det jag vill, typ skjuta upp praktik.
Kan ju gärna inte lämna Emilia hemma själv...
Nej får skriva mer en annan gång, plikten kallar:)
Love Nati♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0