bring me back to fit!

God morgon, har precis blivit människa efter några koppar kaffe.
Är så korkad att jag fastnade framför en film igår, som höll på till halv två!
Förstår inte när jag ska inse att jag har en dotter som gillar att gå upp tidigt, haha som tur är har hon även en pappa som gick upp med henne imorse så till nio fick jag sova iaf!
Nu sover min prensessa igen, likaså hennes pappa:)
När dom vaknar ska jag fan dra med dom så vi kommer ut och köper mig en ny piercing!
Har en i underläppen, och när jag var gravid i slutet så fick jag ta ut den för att den blev infekterad.
Och häromdagen provade jag sätta i nått för att se om det gick, och det gick fan.
Det trodde jag aldrig!!
Men min piercing jag hade är borta så får inhandla en ny.
Btw!! Igår blev min lilla flicka 7 månader!! Stora tjejen nu ju:D
Åh saknar tiden då jag var smal.. ska fan bli det igen om jag så ska dö på kuppen!!
När Emmi börjare på dageís börjar jag på gym!
Eller ja, jag ska fan kolla upp vad det kostar inget som hindrar mig från att börja nu egentligen ju^^
Så nu vet ni vad jag ska göra nu..
Love/ Nati ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0