Dagens outfit :S

Fy fan, att man inte hamnar i matkoma!
Äter alldeles för mycket, eller ja nu låter jag som jag svullar i mig mer än jag orkar, men tar typ alltid den där extra potatisen efter att man egentligen är mätt.. och då är man ju ap mätt!
Ja skit samma.
Såhär ser vi ut just nu, kan tala om att jag har då fan inte ens tagit av mig pyjamas byxorna idag haha!
Har ändå varit regnigt idag så har inte varit utanför dörren mer än för att sätta upp tvättid.
Så het sunki mama.
Emilia är iaf liten och fräsch:D
Nu ska jag plocka iordning efter maten och vid sju ska jag slänga min unge i säng hon har inte sovit sen hon vaknade sist vid halv två.. trött unge om nått här nu.
Nåväl.. ha en bra fredag kväll.
Love/ Nati♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0