God morgon!

Jag har ju iofs varit uppe ett tag, men ändå, god morgon till er som får sova!:)
Har ingen aning vad dagen har att erbjuda men jag ska iaf knö ner min tjockis kropp i bikini och se om jag kan få lite färg nu medans lill pussen sover gott!
Vad gör folk med små barn på dagarna egentligen?
Tycker att det är sjukt svårt att hitta på så mycket då hon ska sova eller äta eller bajsa eller vara grinig, alltid är det nått lixom:)
Det är dessutom ganska skönt att vara hemma så man har allt man behöver till hands.. vi var iofs borta häromdagen i Norrköping halva dagen. Det gick ju bra.. förutom att hon inte sov så sista timmen var hon arg som ett bi!
Tur att man har bil.. för hon slocknade så fort hon kom ner i sin bilstol!
Men nu jäklar ska jag ut i solen.
Love/ Nati ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0