hot as hell

Dear lord vad det har varit varmt idag!!!
Inte mycket sol men varmt som in i helvete, stackars Emmi måste ju smälta med sitt babyhull:D

Jag har precis lagt henne i sängen så nu sover hon gott efter en lång dag med besök på ett kattpensionat och en tur pålager 157.
Hittade äntligen en svart hoodie som går över rumpan, skit go.
Slängde precis min som vart typ 70 hål i så är nöjd:)

Imorgon vet jag inte vad som händer, men imorgon är en ny dag och den tar vi som den kommer.. :)

Vad än dagen erbjuder så tar jag emot det med öppna armar sålänge min underbara dotter finns vid min sida!
Älskar dig min prinsessa♥

Love Nati♥



oövervinnerlig kärlek,nu och föralltid kommer mamma att finnas nära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0