Morgon!

Har haft fullt upp i dagarna och inte direkt haft större lust att sitta framför datorn, har grillat med en annan familj här på gården, kikat filmer och myst med min dotter.
Igår efter att vi stått ute och försökt tända grillen brännde Emilia sig på en tändare:(
Märkte det inte ens först, kanske en halvtimma senare jag såg att hon fått en brännblåsa på sitt lilla lår:/
Stackars lilla puss bebis.
Inget stort märke, men ändå.. man vet ju själv hur obehagligt det är att bränna sig, svider ju skit länge efteråt.
Sen är jag ju så blödig när det gäller henne så jag blev jätte ledsen, haha!
Men hon mår bra och verkar inte bry sig om det alls.
Just nu sitter hon här jämte mig och leker med sina leksaker och jollrar för fullt, eller ja säger dadadada.
Imorgon åker vi äntligen hem till mamma och blir där en vecka!!
Fy fan va skönt.
Jag är en riktig morsgris, så älskar att åka till mamma:D
Nu ska jag pussa på min pärla!
Tänk att hon blir 8 månader den 13:e.. helt sjukt!
Love Nati♥
Emmi som mini, två veckor gammal på bilden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0