oh dear lord

Sitter nyvaken med huvudvärk och snorig näsa.
Mannen i huset som gick upp med liten idag, skönt det.
Men blev förkyld för ett tag sen, och innan det helvetat gick över kom en ny och infekterade mig, med en hosta från helvetet.
Så nu sitter jag och väntar på att vårcentralen ska ringa mig, om tio minuter så jag kanske kan få lite host medicin!!
Hoppas jag får en tid NU NU NU!
Men nääe orkar inte ens sitta här och skriva just nu, känner mig helt off.
Håll tummarna att jag får tid i typ till halv elva:)
Bjuder på en gammal modell bild i brist på annat!
E
Love Nati♥

Kommentarer
Postat av: HANNA

aw, tack så mycket! :D

Jag gör tyverr inte designer till andra, men vem vet, kanske fixar nån gång :) tack!

2011-07-19 @ 17:47:46
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Nathalie - Mamma till Milo

Haha, jo så kan jag också känna :P Men som du säger, då kommer det ju upp en massa andra bekymmer istället :P



Vad roligt att dom är jämngamla :) Haha, Milo har börjat ta sig fram allt mer nu å jäklar vilken koll man måste ha hela tiden, haha :P

2011-07-23 @ 01:39:07
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0