sova vad är det..

Jaha då var man vaken, eller ja jag gick upp vid sju.. försökte lägga om ungen här vid åtta och hon somnade efter en halvtimma typ men vaknade klockan nio igen:/
Jag som hade tänkt försöka få mig lite extra skönhetssömn! Damn.
Men ja bara att studsa upp och se glad ut och försöka underhålla ungen här.
Vet iaf när hon sov så lite att hon kommer bli trött om ett tag igen och då ska jag med passa på att sova:)
Nu är hon förbannad här så får avsluta!

Hoppas ni får en fin dag i regnet.
Love/Nati ♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha okej, skönt att höra att jag inte är ensam :P Men nu har han börjat sova som vanligt igen, jätte skönt! :) Allt bra annars?

2011-07-19 @ 00:31:50
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0